Дабрачынная арганізацыя ??????? ??????? запрашае на працу каардынатара праекта для рэалізацыі праекта "YES! Скарачэнне беднасці праз працаўладкаванне сацыяльна ўразлівай моладзі ў менш развітых рэгіёнах Беларусі".
Дабрачыннае каталіцкае таварыства Карытас Беларусь сумесна з партнёрамі з Renovabis (Германія) і Caritas Linz (Аўстрыя) у 2020 годзе распачало рэалізацыю міжнароднага гуманітарнага дабрачыннага праекта YES! (Youth Empowerment and Strengthening) - «Скарачэнне беднасці шляхам працаўладкавання сацыяльна-ўразлівай моладзі ў менш развітых рэгіёнах Беларусі» ў мэтах павышэнне ўзроўню жыцця патрабуючых маладых людзей Беларусі ва ўзросце 18-35 гадоў. Тэрміны рэалізацыі праекта - 36 месяцаў (01.01.2020 – 31.12.2022). Больш падрабязна аб праекце: http://caritas.by/be/120-ru/projects/yes/914-o-proekte-yes
Мы працуем з грантавымі праектамі, якія з'яўляюцца ўнікальнымі ў сваім родзе, маюць высокую сацыяльную значнасць для ўсяго беларускага грамадства і людзей, якім мы дапамагаем. У той жа час нашы сацыяльныя праекты дазваляюць раскрыць патэнцыял супрацоўнікаў і паспрабаваць сябе ў розных прафесійных сферах.
Запрашаем у нашу каманду каардынатара праекта YES!
Зона адказнасці:
- Рэалізацыя праектаў, якія атрымалі фінансавую падтрымку, згодна з патрабаваннямі і ўмовам гранта;
- Каардынацыя дзейнасці каманды праекта;
- Удзел у арганізацыі і правядзенні мерапрыемстваў, вядзенне і здача справаздачнай дакументацыі;
- Камунікацыя з замежнымі партнёрамі;
- Удзел і прэзентацыя арганізацыі на міжнародных мерапрыемствах;
- Усталяванне і рэгулярнае падтрыманне кантактаў з мэтавымі групамі і знешнімі спецыялістамі, вядзенне з імі дзелавой перапіскі; складанне кароткіх справаздач аб ходзе і прамежкавых выніках работ для вышэйшага кіраўніцтва і прапановы адносна павышэння іх эфектыўнасці.
Патрабаванні:
- Вышэйшая адукацыя і агульная граматнасць;
- Англійская мова не ніжэй intermediate (абавязкова!), веданне нямецкай будзе плюсам;
- Вопыт працы з рознымі праектамі;
- Веданне нормаў заканадаўства ў неабходнай сферы, асноўных прынцыпаў арганізацыі працэсаў і кіравання персаналам;
- Камунікабельнасць (уменне знаходзіць агульную мову з рознымі людзьмі, пераконваць, завязваць і падтрымліваць патрэбныя знаёмствы ў інтарэсах арганізацыі);
- Уменне апрацоўваць вялікія аб'ёмы разнастайнай інфармацыі, арганізоўваць і праводзіць складаныя перамовы, весці дзелавую перапіску;
- Веданне і валоданнекамп'ютарнымі праграмамі (Excel, Word, Power Point);
- Высокая арганізаванасць, адказнасць, уважлівасць, стрэсаўстойлівасць, здольнасць прымаць аптымальныя рашэнні ў нестандартных сітуацыях;
- Уменне працаваць у жорсткіх часовых рамках;
- Уменне выразна і лагічна выкладаць свае думкі;
- Вопыт распрацоўкі трэнінгаў, навучальных матэрыялаў і правядзення семінараў пажаданы;
- Вопыт правядзення перамоваў, складанне прэзентацый.
Мы прапануем:
- афіцыйнае працаўладкаванне;
- цікавую і дынамічную працу ў міжнароднай дабрачыннай арганізацыі;
- магчымасці для асобаснага і прафесійнага развіцця;
- поўная занятасць;
- магчымасць удзелу ў мерапрыемствах арганізацыі;
- новыя задачы і прафесійныя выклікі;
- поўны сацыяльны пакет.
Заработная плата 1 500 руб.
Калі Вам цікавая дадзеная вакансія, то дасылайце сваё рэзюмэ на эл. адрас: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду. - адабраныя кандыдаты будуць запрошаныя на сумоўе.